У матеріалі з досвіду роботи авторка пише, що на уроках природознавства вчителі мають розвивати та вдосконалювати в молодших учнів уміння бачити, спостерігати, слухати, тобто вміння сприймати навколишній світ. Процес сприймання тісно пов’язаний із процесом мислення. Отже, якщо в дитини добре розвинені канали сприймання зовнішніх ознак певного предмету або явища, то це гарантує успішне формування її уявлень і знань про нього

Розвиток процесів сприймання в молодших школярів на уроках природознавства

Оцініть публікацію
 

Автор: Проненко Олена Миколаївна
Посада: учитель початкових класів.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
30.11.2012

Популярні новини
У школах з'явиться предмет «Підприємництво і фінансова грамотність» У МОН зазначають, що фінансова грамотність є однією з ключових компетентностей
Школи зможуть розробляти свої навчальні плани Школи зможуть розробляти свою освітню програму для 5-9 класів на основі типової програми
Школи закриватимуть лише при «червоному» рівні небезпеки У Міністерстві освіти повідомили про нові обмеження у умовах дії адаптивного карантину
МОН визначило допустиму кількість уроків для учнів 5-9 класів Питання навчального навантаження регулюються Санітарним регламентом та Держстандартом
Загрузка...