У матеріалі з досвіду роботи авторка пише, що на уроках природознавства вчителі мають розвивати та вдосконалювати в молодших учнів уміння бачити, спостерігати, слухати, тобто вміння сприймати навколишній світ. Процес сприймання тісно пов’язаний із процесом мислення. Отже, якщо в дитини добре розвинені канали сприймання зовнішніх ознак певного предмету або явища, то це гарантує успішне формування її уявлень і знань про нього

Розвиток процесів сприймання в молодших школярів на уроках природознавства

Оцініть публікацію
 

Автор: Проненко Олена Миколаївна
Посада: учитель початкових класів.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
30.11.2012

Популярні новини
Опубліковано рейтинг шкіл України 2020 року Сайт Освіта.ua склав рейтинг шкіл України за результатами зовнішнього оцінювання випускників шкіл 2020 року
У МОН визначили, як оцінювати учнів 3-4-х класів НУШ Метою рекомендацій є визначення підходів та вимог до оцінювання результатів навчання
Школярам не вистачає українських підручників Школам, які раніше були російськомовними, бракує українських підручників
МОН: зарплата вчителів зростатиме впродовж 2021 року У проекті бюджету передбачено понад 102 млрд грн на заробітні плати шкільних вчителів
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!