![]() |
|
У статті з досвіду роботи з медіапрезентацією (додається) авторка пише, що зараз розробляються й апробуються програми ранньої психолого-педагогічної корекції відхилень у розвитку, й на цій основі є можливості інтеграції дитини в соціальне та освітнє середовище. Діти, які мають порушення мови, підходять до цієї категорії |
Взаємодія учасників колекційного простору в умовах спецшколи-інтернату для дітей із важкими порушеннями мови. (Рос. мова)
Автор: Вороніна Олена Григоріївна
Посада: учитель-логопед.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
- ▶ Портфоліо - перспективна форма представлення індивідуальної спрямованості професійного саморозвитку та самоактуалізації педагога
- ▶ Особливості навчання математиці дітей із затримкою психічного розвитку в умовах якісної освіти
- ▶ Методи інноваційних технологій розвитку компетентностей учнів при вивченні фізики
- ▶ Методичний супровід формування та розвитку компетентності педагога шляхом самоосвіти
Facebook
Twitter
Освіта.ua
26.11.2012