![]() |
Рейтинг
14 |
У роботі надається опис та приклади практичного застосування найпоширеніших методів і прийомів критичного мислення, які сприяють активному навчанню учнів. Використання даної технології дає можливість не тільки запам’ятовувати навчальний матеріал, а й запитувати, досліджувати, творити, вирішувати тощо |
Використання методів критичного мислення на уроках географії
Автор: Назаренко Віра Михайлівна
Посада: учитель географії.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
- ▶ London. Known and Unknown. Тематичні тексти з англійської мови
- ▶ Методичні рекомендації щодо формування комунікативно-мовленнєвих умінь в учнів початкових класів на уроках української мови в російськомовних класах
- ▶ Розвиток літературної культури (компетентності) учнів як передумова їх подальшого духовного й естетичного самовиховання
- ▶ О создании проблемных ситуаций на уроках литературы. (Рос. мова)
Facebook
Twitter
Освіта.ua
31.12.2011