![]() |
Рейтинг
24 |
Подана система роботи щодо розвитку умінь школярів установлювати типологічні зв’язки між образами та творами різних письменників. Мета такої навчальної діяльності учнів - навчити висловлювати свою думку - у чому схожість повістей Гоголя та Г. Квітки-Основ’яненка |
М. В. Гоголь „Вечір проти Івана Купала” (ключові моменти аналізу твору)
Автор: Гончаренко Ольга Вікторівна
Посада: учитель української мови та літератури.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
Facebook
Twitter
Освіта.ua
20.12.2011