![]() |
|
У практичному матеріалі для 9 класу запропоновані ключові моменти літературного подієвого аналізу повісті Григорія Квітки-Основ’яненка „Конотопська відьма”. Методи та прийоми аналізу твору, інтелектуальні та творчі завдання спрямовані на розвиток літературно-аналітичних читацьких умінь дев’ятикласників |
Формування літературно-аналітичних читацьких умінь учнів у процесі аналізу повісті Григорія Квітки-Основ’яненка „Конотопська відьма”
Автор: Гончаренко Ольга Вікторівна
Посада: учитель української мови та літератури.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
- ▶ Упровадження інноваційних технологій при викладанні медсестринства в педіатрії
- ▶ Організація навчальних тренінгів у системі внутрішньошкільної методичної роботи
- ▶ Здоровьесберегающая организация учебного процесса в начальных классах. (Рос. мова)
- ▶ Модель науково-методичної роботи випереджаючій освіти у школі для сталого розвитку
Facebook
Twitter
Освіта.ua
16.11.2011