![]() |
Рейтинг
19 |
У роботі авторка наголошує, що головне в сучасному навчанні не оцінка, котру учень отримає за урок, а його захоплення проблемою, ступінь його добровільної активності при її вирішенні, формування основних життєвих компетентностей. А вже власне оцінку поставить саме життя |
Оцінювання навчальних досягнень учнів. Прийоми усного опитування та письмового контролю
Автор: Величко Віра Вікторівна
Посада: учитель української мови та літератури.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
Facebook
Twitter
Освіта.ua
20.09.2011