![]() |
|
У статті авторка наголошує, що філософське розуміння змісту інновації полягає у створенні нового продукту діяльності людини, що має суспільну значущість і характеризується двома якостями: перетворенням явищ, речей, процесів тощо та новизною, оригінальністю продукту діяльності |
Современные педагогические инновации и их реализация (Рос. мова)
Автор: Фролова Галина Сергіївна
Посада: учитель російської мови та літератури.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
Facebook
Twitter
Освіта.ua
07.09.2011