У статті авторка наголошує, що філософське розуміння змісту інновації полягає у створенні нового продукту діяльності людини, що має суспільну значущість і характеризується двома якостями: перетворенням явищ, речей, процесів тощо та новизною, оригінальністю продукту діяльності

Современные педагогические инновации и их реализация (Рос. мова)

Оцініть публікацію
 

Автор: Фролова Галина Сергіївна
Посада: учитель російської мови та літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
07.09.2011

Популярні новини
МОН розробило типову освітню програму для учнів 5-9 класів Документ окреслює підходи до розроблення школами освітніх програм на кожному циклі освіти
Час використання гаджетів на уроці є обмеженим Учителі мають не перевищувати визначену тривалість роботи учнів з технічними засобами
Цього року у 265 школах відбудуться інституційні аудити Під час аудитів буде вивчено освітнє середовище, систему оцінювання, педагогічну діяльність
Розпочалося підключення шкіл до електронних журналів В Україні розпочато підключення шкіл до сервісу електронних шкільних журналів та щоденників
Загрузка...