![]() |
Рейтинг
9 |
Авторка затверджує, що будь-яка діяльність людини, у тому числі й навчання, підкоряється загальній схемі: необхідність - потреба - мотив - мета - план - корекція - оцінка результатів. За цією схемою можна моделювати уроки будь-якого типу |
Мотивація навчальної діяльності учнів
Автор: Ях Тамара Вікторівна
Посада: учитель математики.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
- ▶ Упровадження коучинга як засобу вдосконалення шкільної корпоративної культури
- ▶ Технологія особистісно зорієнтованого навчання та виховання
- ▶ Синквейн на уроках математики у 7 класі. (Рос. мова)
- ▶ Основні аспекти використання краєзнавчого матеріалу на уроках іноземної мови та в позакласній діяльності
Facebook
Twitter
Освіта.ua
06.09.2011