![]() |
|
На прикладі робіт учнів 7 класу авторка наголошує, що сиквейни корисні як інструмент для синтезу складної навчальної інформації, в якості оцінювання понятійного та словникового запасу учнів. Такий інтерактивний прийом є також потужним засобом рефлексії учнів |
Синквейн на уроках математики у 7 класі. (Рос. мова)
Автор: Курілова Олена Валеріївна
Посада: учитель математики, директор школи.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
Facebook
Twitter
Освіта.ua
06.09.2011