Рейтинг
5

Авторка підкреслює, що сьогодні навряд чи треба когось переконувати в тому, що активні методи навчання, інтерактивні та ігрові технології є необхідною умовою розвитку школярів, але чомусь вони не зайняли ще належного місця в загальноосвітній школі, не стали переважаючими

Використання групових форм робот з елементами ігрових технологій на уроках історії та правознавства

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2.5 з 5 на основі 2 оцінок.

Автор: Черниш Тетяна Валеріївна
Посада: учитель історії та правознавства.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
23.06.2011

Популярні новини
COVID-19 не є професійним захворюванням вчителів, - МОН Захворювання, отримане під час виконання вчителями професійних обов'язків, не є професійним
Владі пропонують застосувати коефіцієнт 1,5 для зарплат освітян Профспілка пропонує застосувати додатковий коефіцієнт 1,5 для підвищення зарплат освітян
МОН планує починати шкільну освіту дітей з 5 років Відомство готове розробити програми для дітей у разі підтримки ідеї шкільного навчання з 5 років
Шмигалю пропонують зустрітися з освітянами За словами освітнього омбудсмена, українська освіта зараз кинута напризволяще
Загрузка...