Авторка робить висновок, що мотиви навчання в кожної дитини особистісні, індивідуальні. Учителю необхідно бачити перспективи розвитку їхньої мотивації. Значущою є мотивація, зумовлена інтелектуальною ініціативою та пізнавальними інтересами

Формування мотивів самоосвітньої діяльності при вивченні світової літератури

Оцініть публікацію
 

Автор: Дедюєва Наталія Валеріївна
Посада: учитель світової літератури.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
11.02.2011

Популярні новини
У ВР допустили дистанційний початок навчального року Рішення про початок нового навчального року буде ухвалюватись Комісією з ТЕБ та НС
В Україні посилять увагу до вивчення математики Випускники складатимуть обов’язкову державну підсумкову атестацію у формі ЗНО
Уряд визначив нові строки завершення навчального року Школярі проміжних класів завершать навчальний рік до 1 липня, випускники – до 31 серпня
Сергія Шкарлета призначено в.о. міністра освіти і науки Кабінет Міністрів призначив ректора ЧНТУ заступником міністра освіти і науки
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!