Автори наголошують, що винахідлива задача ставить перед тим, хто її розв’язує, запитання: як бути, коли додаткові умови роблять явні рішення неможливими. При розв’язанні дослідницької задачі необхідно пояснити, як і чому відбулось або відбувається деяке явище. Головні запитання: як відбувається? чому?

Розвиток пізнавальної активності у процесі рішення творчих задач

Оцініть публікацію
 

Автори:

  • Булгакова Наталя Денисівна, учитель початкових класів, заступник директора з НР
  • Кошева Оксана Миколаївна, учитель початкових класів

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
11.02.2011

Популярні новини
COVID-19 не є професійним захворюванням вчителів, - МОН Захворювання, отримане під час виконання вчителями професійних обов'язків, не є професійним
Владі пропонують застосувати коефіцієнт 1,5 для зарплат освітян Профспілка пропонує застосувати додатковий коефіцієнт 1,5 для підвищення зарплат освітян
МОН планує починати шкільну освіту дітей з 5 років Відомство готове розробити програми для дітей у разі підтримки ідеї шкільного навчання з 5 років
Шмигалю пропонують зустрітися з освітянами За словами освітнього омбудсмена, українська освіта зараз кинута напризволяще
Загрузка...