Методичні рекомендації щодо розв’язання зазначеної проблеми. Зміст і методика роботи висвітлюються у двох напрямах: формування правильної звуковимови та розвиток фонематичного сприймання. Рекомендовано учителям, вихователям і батькам для роботи з дітьми, які мають мовленнєві порушення

Подолання вад звуковимови й звукосприймання. Методичні рекомендації

Оцініть публікацію
 

Автор: Горобець Світлана Степанівна
Посада: завідувач РПМПК, учитель-логопед.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
30.01.2011

Популярні новини
Міносвіти затвердило порядок реагування на булінг Документ визначає механізм реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти
Понад третини вчителів працюють на межі виснаження Однією з головних причин незадоволення вчителів власною діяльністю є брак мотивації
МОН: місцева влада зможе платити повні надбавки вчителям Уряд ухвалив рішення про спрямування додаткових 2,2 млрд для виплат вчителям
Президента просять ветувати закон про середню освіту Профспілка наголошує, що переведення вчителів-пенсіонерів на контракт призведе до дефіциту кадрів
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!