У статті досліджується актуальна проблема використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності педагога для якісної підготовки учнів до життя за умов інформатизації суспільства. Обґрунтовуються основні умови, що впливають на ефективність процесу підготовки педагога до занять

Методика використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності педагога

Оцініть публікацію
 

Автор: Слуцька Ірина Анатоліївна
Посада: учитель інформатики.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
21.12.2010

Популярні новини
Ми шукали потужного міністра освіти, - Бабак Голова профільного комітету ВР зазначає, що міністром освіти має стати фахівець з середньої освіти
У ВР допустили дистанційний початок навчального року Рішення про початок нового навчального року буде ухвалюватись Комісією з ТЕБ та НС
В Україні посилять увагу до вивчення математики Випускники складатимуть обов’язкову державну підсумкову атестацію у формі ЗНО
Уряд визначив нові строки завершення навчального року Школярі проміжних класів завершать навчальний рік до 1 липня, випускники – до 31 серпня
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!