Авторка припускає, що на рівні інтуїції вчитель відчуває ‑йому потрібен інший алгоритм проведення мультимедійного заняття, але реалізація ідей, як правило, викликає великі складнощі. Необхідно виходити з того, що сучасному педагогу все складніше бачити себе в освітньому середовищі без допомоги комп’ютера

Використання та розробка мультимедiйних ресурсів для навчання школярів

Оцініть публікацію
 

Сьогодні стає очевидним, що кількісні показники (збільшення кількості комп’ютерів, інших засобів мультимедіа в школі, електронних навчальних посібників тощо) ніяким чином не впливає на якість освітнього процесу. І справа не тільки та не стільки в тому, що вчителі не володіють інформаційно-комунікаційними технологіями, а, перш за все, в відсутності цілісної методики використання цих технологій в освітньому процесі.

Автор: Данiлова I. М., заступник директора з НВР, Торезький НВК – ліцей "Спектр" Донецької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
14.11.2010

Популярні новини
Нова українська школа: затверджено стандарт 5–9-х класів Кабмін затвердив новий Державний стандарт базової середньої освіти
Опубліковано проект умов проведення ДПА у 2021 році МОН визначено перелік предметів, з яких цього навчального року складатимуть шкільні іспити учні 4-х, 9-х та 11-х класів
Поліція буде обліковувати підлітків-булерів, - омбудсмен Одним із завдань ювенальної превенції є попередження негативних явищ у дитячому середовищі
Опубліковано рейтинг шкіл України 2020 року Сайт Освіта.ua склав рейтинг шкіл України за результатами зовнішнього оцінювання випускників шкіл 2020 року
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!