Osvita.ua Середня освіта Форум педагогічних ідей Методика та технологія Схема-модель функционально-системного подхода как инструмента систематизации знаний учащихся и формирования системного и творческого мышления. (Рос. мова)

У роботі авторка стверджує, що навчання, котре побудовано на засвоєнні конкретних фактів, вичерпало себе у принципі, тому що факти швидко старіють, а їх обсяг є нескінченним. Таким чином, навчання фактологічним знанням – неефективна та шкідлива справа, а педагогіка має бути не фактологічною, а методологічною

Схема-модель функционально-системного подхода как инструмента систематизации знаний учащихся и формирования системного и творческого мышления. (Рос. мова)

Оцініть публікацію
 

Автор: Гредінарова Олена Михайлівна
Посада: директор.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
29.11.2010

Популярні новини
Український інститут розвитку освіти замінить старий ІМЗО Новостворений інститут має стати новою агенцією для реалізації шкільної освітньої реформи
Випускники шкіл не володіють мовною вправністю, - експерти Тест ЗНО з української мови демонструє низький рівень мовної вправності випускників
Випускники з 2021 року складатимуть 4 тести ЗНО Українська мова та математика будуть обов'язковими для всіх учасників підсумкової атестації
Невакциновані діти не зможуть відвідувати школи і садки МОЗ та МОН закликали батьків до 1 вересня зробити дітям усі необхідні щеплення
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!