Рейтинг
13

Авторка наголошує, що одним із засобів активізації пізнавальної діяльності учнів, установлення контакту між учителем і учнем, є створення емоціонально-актуального початку через використання епіграфів, приказок, уривків із творів, фразеологізмів, ребусів тощо

Ребуси на уроках та виховних заходах

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2.6 з 5 на основі 5 оцінок.

Одним із засобів активізації пізнавальної діяльності учнів, установлення контакту між учителем та учнем з першої хвилини уроку є створення емоціонально-актуального початку уроку. Здійснити його можна через використання епіграфів до уроку, приказок, уривків з прозових та поетичних творів, легенд та міфів, фразеологізмів, ребусів тощо.

Автор: Охременко Н. О., учитель фізики, астрономії, заступник директора школи з НМР, Свеська спеціалізована школа № 1 Ямпільського району Сумської обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
02.11.2010

Популярні новини
Діти 1 вересня підуть до школи, - Ляшко Школам можливо доведеться обмежувати одночасне перебування дітей в класах
Нова українська школа нормальна, - в.о. міністра освіти За словами в.о. міністра освіти Сергія Шкарлета, реформа Нової української школи буде тривати
Ми шукали потужного міністра освіти, - Бабак Голова профільного комітету ВР зазначає, що міністром освіти має стати фахівець з середньої освіти
У ВР допустили дистанційний початок навчального року Рішення про початок нового навчального року буде ухвалюватись Комісією з ТЕБ та НС
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!