Автори роблять спробу відповісти на повсякденні запитання учителів: Що є причиною низького рівня пізнавальної активності учнів? Чи існує реальне технологічне забезпечення досягнення педагогічного успіху? Вони вважають, що відповіді прості, як французьке прислів’я: "Коли вчителі припинять учити, тоді учні почнуть учитись"

Архітектоніка педагогічного успіху

Оцініть публікацію
 

Коли вчителі починають нарікати, що діти не бажають вчитися, що на уроці вони байдикують, лише дехто виконує домашні завдання, і, взагалі, працювати у школі дедалі стає важче; коли бачиш, що рівень навчальних досягнень з кожним роком у більшості учнів стає нижчим; коли стикаєшся з таким явищем, як "професійне вигорання педагога" все частіше, – починають виникати запитання.

Автори: Пузиревич К. В. - практичний психолог, Алексєєва Е. М. - учитель історії, Успенівський НВК "Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад" Гуляйпільского району Запорізької обл.

Завантажити>>>

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
10.10.2010

Популярні новини
Нова українська школа нормальна, - в.о. міністра освіти За словами в.о. міністра освіти Сергія Шкарлета, реформа Нової української школи буде тривати
Ми шукали потужного міністра освіти, - Бабак Голова профільного комітету ВР зазначає, що міністром освіти має стати фахівець з середньої освіти
У ВР допустили дистанційний початок навчального року Рішення про початок нового навчального року буде ухвалюватись Комісією з ТЕБ та НС
В Україні посилять увагу до вивчення математики Випускники складатимуть обов’язкову державну підсумкову атестацію у формі ЗНО
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!