![]() |
Рейтинг
89 |
У роботі подано огляд можливостей використання інформаційних технологій на уроках економіки: особливості їх форм і методів, використання інструментарію та засобів Microsoft Office тощо. Обговорюються можливості організації та проведення основних етапів таких уроків і дидактичні вимоги до них |
Конспект уроку економіки на тему "Безробіття. Види безробіття"
В даний час в сучасній школі ми спостерігаємо, що традиційні форми і методи навчання не задовольняють цілям, поставленим перед освітою. І як наслідок цього, в середній школі активно йде розробка різних варіантів змісту освіти, з'являються нові педагогічні технології, у тому числі й інформаційні. Застосування інформаційних технологій дозволяє реалізувати диференційований підхід до учнів з різним рівнем готовності до навчання.
Інтерактивні навчальні програми, засновані на гіпертекстовій структурі і мультимедіа, дають можливість організувати одночасне навчання школярів, що володіють різними здібностями і можливостями, створити адаптивну систему навчання. Адаптивна система навчання з використанням інформаційних технологій має ряд переваг:
- вона дозволяє зменшити непродуктивні витрати живої праці вчителя;
- дає учням широкі можливості вільного вибору власної траєкторії навчання;
- передбачає диференційний підхід до учнів;
- підвищує оперативність і об'єктивність контролю та оцінки результатів навчання;
- гарантує безперервний зв'язок у відносинах "учитель - учень";
- сприяє індивідуалізації навчальної діяльності (диференціація темпу навчання, труднощі навчальних завдань і т.п.);
- підвищує мотивацію навчання;
- розвиває в учнів продуктивні, творчі функції мислення, інтелектуальні здібності, формує операційний стиль мислення.
Автор: Рябуха А. П., учитель основ економіки та права, Глухівська спеціалізована школа-інтернат ім. М. І. Жужоми Сумської обл.
Автор: Рябуха А. П.
Посада: .
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
Освіта.ua
02.03.2010