![]() |
Рейтинг
9 |
Розробка заняття з пріоритетом мовленнєвих завдань на заявлену тему. Мета - формування навичок зв’язного монологічного мовлення зі складанням розповідей за серією сюжетних картин спираючись на запитання вихователя; стимулювати вживання повних речень; спонукати дітей до вживання прикметників на позначення ознак зими |
Зима-чарівниця. Дошкільне виховання
Автор: Деркач Леся Василівна
Посада: вихователь.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
- ▶ Організація індивідуального навчання молодших школярів із домінуючою правою або лівою півкулею головного мозку
- ▶ Розвиток слухової уваги, слухової пам’яті та фонематичного сприймання у дітей дошкільного віку
- ▶ Казка казкою, а в ній наука. Інтегроване заняття для дітей старшої групи
- ▶ Наземний, підземний, повітряний, водний - нас транспорт домчить будь-куди вже сьогодні. Інтегроване заняття для старшої групи
Facebook
Twitter
Освіта.ua
06.12.2011