Рейтинг
1

Розробка інтегрованого заняття з пріоритетом мовленнєвого та художньо-естетичних завдань для дітей старшого дошкільного віку. Програмовий зміст - продовжувати розширювати знання дітей про живу й неживу природу, про весняні явища, викликати почуття радості від краси весняної природи

Якою ми бачимо весну? Інтегроване заняття для дітей старшого дошкільного віку

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 1 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Негрей Світлана Олександрівна
Посада: вихователь.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
22.03.2011

Популярні новини
Ми шукали потужного міністра освіти, - Бабак Голова профільного комітету ВР зазначає, що міністром освіти має стати фахівець з середньої освіти
У ВР допустили дистанційний початок навчального року Рішення про початок нового навчального року буде ухвалюватись Комісією з ТЕБ та НС
В Україні посилять увагу до вивчення математики Випускники складатимуть обов’язкову державну підсумкову атестацію у формі ЗНО
Уряд визначив нові строки завершення навчального року Школярі проміжних класів завершать навчальний рік до 1 липня, випускники – до 31 серпня
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!