Рейтинг
22

Зошит призначений для вчителів німецької мови та учнів 6 класів загальноосвітніх шкіл.. Розроблений до підручника Р.О.Кириленко, В.І.Орап «Fantastisches Deutsch», спрямований на розвиток, закріплення та контроль навичок, набутих учнями при роботі з основним підручником

Зошит для тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів 6 класу з німецької мови

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 2.4 з 5 на основі 9 оцінок.

Зошит для тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів містить різнорівневі завдання для тематичного оцінювання знань, умінь і навичок з німецької мови учнів, тематичні тести, ілюстрації до вправ, підсумкові завдання на перевірку читання, аудіювання та письма. Посібник містить перевірні роботи до 8 тем згідно навчальної програми. Оволодіти ж граматикою означає навчитись застосовувати відповідні правила на практиці. Одних знань тут не досить. Володіння правилами передбачає практичну діяльність, оскільки лише через діяльність їх можна засвоїти. На своїх уроках я завжди застосовую подібні завдання різного виду, які допомагають уникнути одноманітності, викликають інтерес учнів. А зошит допомагає провести контроль сформованості граматичних навичок  кожного учня .

 Зошит є актуальним та результативним тому, що  в загальноосвітніх закладах  вивчається переважно англійська мова, і посібників такого типу саме з німецької мови дуже мало. А в умовах сільських шкіл, де вчителі та учні мають менше можливостей використання інтерактивних засобів навчання ( комп'ютери, Інтернет, інтерактивна дошка) даний зошит стане справжньою знахідкою. Варіативні та креативні завдання  тут спрямовані на активізацію лексичного та граматичного матеріалу, допоможуть вчителю послідовно вдосконалювати та урізноманітнювати процес навчання мови. Зручна структура побудови зошита полегшить перевірку контрольних робіт, зекономить час і найголовніше  - зробить урок перевірки навчальних досягнень цікавим, інформативним та доступним. В своїй роботі я вже другий рік використовую його. Уже маючи досвід роботи у школі, я зробила висновок, що дітям цікавіше вивчати граматичні структури у  піснях, казках,  нестандартних вправах.

Автор: Яновська Олеся Володимирівна, Соболівська ЗОШ-садок І-ІІ ступенів

Для перегляду завантажте файл.

Освіта.ua
10.03.2009

Популярні новини
Що робитиме МОН у напрямі реформи середньої освіти Відомство оприлюднило 10 кроків, що будуть реалізовані у напрямі реформи середньої освіти
Міносвіти затвердило порядок реагування на булінг Документ визначає механізм реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти
Понад третини вчителів працюють на межі виснаження Однією з головних причин незадоволення вчителів власною діяльністю є брак мотивації
МОН: місцева влада зможе платити повні надбавки вчителям Уряд ухвалив рішення про спрямування додаткових 2,2 млрд для виплат вчителям
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!