![]() |
Рейтинг
57 |
Урок розпочинається з діагностики реального рівня навчальних досягнень учнів, а далі учні працюють над досягненням мети уроку - можливості прогнозувати хімічні властивості сполук на підставі аналізу їх кристалічної решітки |
Урок хімії "Хімічний зв'язок і будова речовини. Кристалічні гратки", 8 клас
Тема: Кристалічні гратки. Атомні, молекулярні та йонні кристали.
Мета: визначити особливості будови твердих речовин та встановити залежність властивостей речовин від їхньої будови.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва, опорна таблиця видів кристалічних граток, картка з інструкцією.
Структура уроку:
1. Організаційна частина уроку.
2. Повідомлення теми уроку та мотивація учбової діяльності.
3. Визначення рівня навчальних досягнень учнів.
4. Вивчення нового матеріалу:
- будова твердих речовин;
- класифікація кристалічних граток.
5. Закріплення матеріалу.
6. Аналіз активності учнів.
7. Домашнє завдання.
Автор: Самофал О. О., учитель хімії та біології, Срібненська школа Красноармійського району Донецької обл.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
Освіта.ua
12.12.2009