Рейтинг
14

План-конспект уроку, мета якого – повторити поняття "оксиди", їх номенклатуру; ознайомити учнів з особливостями взаємодії оксидів з водою залежно від класифікації; з поняттям "індикатор", "кислота", "основа", "луг", "середовище"; формувати вміння визначати кислоти та луги за хімічними формулами; навички складання рівнянь хімічних реакцій, навички пошукової діяльності на уроці

Розробка уроку "Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти й основи. Поняття про індикатори" з хімії в 7-му класі

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 3.5 з 5 на основі 4 оцінок.

Автор: Беріл Наталія Олексіївна
Посада: вчитель хімії.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
16.07.2018

Популярні новини
Що робитиме МОН у напрямі реформи середньої освіти Відомство оприлюднило 10 кроків, що будуть реалізовані у напрямі реформи середньої освіти
Міносвіти затвердило порядок реагування на булінг Документ визначає механізм реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти
Понад третини вчителів працюють на межі виснаження Однією з головних причин незадоволення вчителів власною діяльністю є брак мотивації
МОН: місцева влада зможе платити повні надбавки вчителям Уряд ухвалив рішення про спрямування додаткових 2,2 млрд для виплат вчителям
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!