Рейтинг
1

Узагальнення та систематизації знань – надзвичайно важливий компонент засвоєння навчальної інформації в школі, тому що дидактичною метою цього типу уроку є вичленування найбільш загальних і суттєвих понять, закономірностей, провідних ідей, з’ясування причинно-наслідкових зв’язків, засвоєння широких категорій, понять і їх системи. Саме про це й ведеться мова у статті.

Особливості уроків узагальнення та систематизації знань (з досвіду роботи)

Оцініть публікацію
Рейтинг статті: 1 з 5 на основі 1 оцінок.

Автор: Подгорна Тетяна Михайлівна
Посада: вчитель біології.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
03.02.2020

Популярні новини
Школярам не вистачає українських підручників Школам, які раніше були російськомовними, бракує українських підручників
МОН: зарплата вчителів зростатиме впродовж 2021 року У проекті бюджету передбачено понад 102 млрд грн на заробітні плати шкільних вчителів
Комітет ВР підтримав постанову про COVID-допомогу школам Постанова передбачає звернення до уряду з метою забезпечення безпечного навчального процесу
МОН готується запустити НУШ у базовій школі Запуск Нової української школи в ланці базової освіти запланований на 2022 рік
Загрузка...

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!