Назва матеріалу |
Автор |
Клас |
Вибір редакції |
Методичні рекомендації "Організація та проведення онлайн-конкурсу з астрономії в умовах дистанційної освіти"
07.05.2020
|
Ричко Неля Іванівна, Лагутіна-Каскіна Ольга Дмитрівна
|
5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
|
|
Уроки "Молочний Шлях"
22.03.2020
|
Яцина Олександр Григорович
|
11
|
|
Методична розробка "Нове вікно у Всесвіт" з фізики та астрономії
16.10.2019
|
Данилейченко Наталія Миколіївна
|
10, 11
|
—
|
Методична розробка "Тестові завдання з астрономії" для 10-х – 11-х класів
17.02.2019
|
Кузьменко Наталія Миколаївна
|
10, 11
|
|
Розробка уроку "Основні характеристики планет земної групи та планет-гігантів" з астрономії в 11-му класі
29.10.2017
|
Загорулько Людмила Василівна
|
11
|
|
Розробка уроку «Фізичні характеристики Сонця. Будова Сонця та джерела його енергії» з астрономії в 11-му класі
03.08.2016
|
Єрмолаєва Олена Григорівна
|
11
|
—
|
Розробка уроку «Складання найпростішого оптичного приладу» з астрономії в 7-му класі
15.12.2014
|
Товкун Любов Григорівна
|
7
|
—
|
Розробка уроку «Виготовлення моделі небесної сфери» з астрономії в 7-му класі
15.12.2014
|
Товкун Іван Іванович
|
7
|
—
|
Предмет астрономії. Її розвиток і значення в суспільстві. Короткий огляд об’єктів дослідження в астрономії
20.06.2014
|
Папазова Ольга Леонідівна
|
11
|
|
Штучні супутники Землі. Розвиток космонавтики. Урок з астрономії
04.03.2013
|
Пономаренко Раїса Анатоліївна
|
— |
—
|
Робота з рухомою картою зоряного неба. Заняття з астрономії
25.02.2013
|
Дяченко Лариса Петрівна
|
— |
—
|
Закони Кеплера та їх використання. Урок з астрономії для 11 класу
08.11.2012
|
Сидоренков Євген Єгорович
|
— |
|
Супутники планет. Урок з астрономії
09.02.2012
|
Полька Іван Дмитрович
|
— |
—
|
Астрономія. Презентація навчальної дисципліни
31.08.2011
|
Руднєва Світлана Миколаївна
|
— |
—
|
Изучение звёздного неба. Урок з астрономії для 11 класу (Рос. мова)
15.05.2011
|
Шараєвська Ніна Григорівна
|
— |
—
|
Подвійні зорі. Фізичні змінні зорі. Урок з астрономії для 11 класу
05.03.2011
|
Лещук Роман Євгенійович
|
— |
—
|