![]() |
Вибір редакції |
У матеріалі на заявлену тему з досвіду роботи авторка пише, що ігрові форми роблять процес навчання захопливим і цікавим, а змагання й винагорода за досягнення дозволяють учасникам не тільки підвищити свій статус і отримати ще одну форму самовираження, а й мати стимул до прояву наполегливості, розвитку творчих здібностей дитини. |
Стаття "Гейміфікація як рушійна сила в освітньому процесі"
Автор: Кабишова Наталія Олександрівна
Посада: учитель початкових класів.
Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Посилання за темою:
- ▶ Cтаття "Профілактика виникнення та подолання проявів булінгу"
- ▶ Стаття "Модель випускника: Я – соціально успішна особистість"
- ▶ Методична розробка "Кваліметрична модель оцінки роботи вчителя"
- ▶ Методична розробка "Упровадження освітнього сервісу WEB 2.0 у неперервному розвитку компетентності педагогічного працівника"
Facebook
Twitter
Освіта.ua
31.05.2018