Вибір редакції

У матеріалі на заявлену тему з досвіду роботи авторка пише, що ігрові форми роблять процес навчання захопливим і цікавим, а змагання й винагорода за досягнення дозволяють учасникам не тільки підвищити свій статус і отримати ще одну форму самовираження, а й мати стимул до прояву наполегливості, розвитку творчих здібностей дитини.

Стаття "Гейміфікація як рушійна сила в освітньому процесі"

Оцініть публікацію
 

Автор: Кабишова Наталія Олександрівна
Посада: учитель початкових класів.

Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»

Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.

Освіта.ua
31.05.2018

Популярні новини
У школах з'явиться предмет «Підприємництво і фінансова грамотність» У МОН зазначають, що фінансова грамотність є однією з ключових компетентностей
Школи зможуть розробляти свої навчальні плани Школи зможуть розробляти свою освітню програму для 5-9 класів на основі типової програми
Школи закриватимуть лише при «червоному» рівні небезпеки У Міністерстві освіти повідомили про нові обмеження у умовах дії адаптивного карантину
МОН визначило допустиму кількість уроків для учнів 5-9 класів Питання навчального навантаження регулюються Санітарним регламентом та Держстандартом
Загрузка...