Який порядок відпрацювання годин у початковій школі?
Запитання та відповіді на нього
Який порядок відпрацювання годин у початковій школі?
Ole4k@
Згідно нового Закону у початковій школі потрібно відпрацювати час,якого не вистачає до 45 хв, тобто урок у 1-х класах -35 хв, у 2-4х - 40, а оплачують 45 хв...Підкажіть, будь ласка, як правильно розписати час, якого не вистачає...Наприклад, у мене 12 год.англійської у 4-х класах, як потрібно їх розписувати? І чим відрізняється консультація та індивідуальна година та які їхні часові терміни? Заздалегідь дякую всім за інформацію.
24.04.2013 в 14:46 > відповідей: 5
Вилен
Про який "новий Закон" мова?
27.04.2013 в 10:11
Ole4k@
Закон старий, але зараз "знайшли" ще одне відкрите питання... Закон України Про загальну середню освіту, стаття 16: Навчальний рік та режим роботи загальноосвітнього навчального закладу. "Різниця в часі навчальних годин 1-4-х класів обов'язково облуковується і компенсується проведенням додаткових, індивідуальних занять та консультацій з учнями." Тож усі педагоги, що працюють у початковій школі повинні допрацьовувати ту різницю в часі.... У нас є спеціальні журнали обліку різниці в часі навчальних годин.
30.04.2013 в 12:32
Вилен
Відповідно до п.64 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти Ставки заробітної плати педагогічних працівників встановлюються виходячи із затрат робочого часу в астрономічних годинах (60 хвилин). Короткі перерви, передбачені між уроками, заняттями, лекціями, є робочим часом педагогічного працівника. Тривалість уроків і перерв
встановлюється відповідно до положення про навчальний заклад.
Практично, я вперше стикаюсь з таким запитанням щодо відпрацювання вчителем різниці в тривалості уроків. Вважаю е недоцільним, адже вчитель під час перерв не гуляє, а організовує та контролює відпочинок дітей, залучається до чергування. Пам"ятаю, у 1989/90 навчальному році ми запроваджували експеримент, коли уроки в старшій школі були парами і тривали 80 хвалин, тоді мова йшла про облік та відпрацювання недопроведеного часу... але це зовсім інша історія.
Якщо у вашій школі це обліковується і відпрацьовується, то цікаво знати чим керується адміністрація, і що дійсно є спеціальні журнали встановленого зразка (чи просто в зошиті ведеться облік)?
02.05.2013 в 21:40
Ole4k@
Вілен, дуже дякую вам за відповідь. Наші журнали ми виготовляємо самостійно і розписуємо ці консультації теж((а наша адміністрація говорить, коли я їм показала вашу відповідь "..це ж витяг з Інструкції, а то Закон, а від нас цього вимагатиме прокуратура при перевірці...((((і це роблять усі школи нашого міста..." Скажіть,будь ласка, чим ми можемо аргументувати відсутність і нас такого журналу і на основі якого Закону і хто може його вимагати? І чи дійсно є такі журнали встановленого зразка? Заздалегідь Вам вдячна !
09.05.2013 в 07:47
Вилен
На мій погляд, це залежить від адміністрації. Щодо оплати праці, то ми керуємось Інструкцією про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, щодо засвоєння учнями програми, то вона розрахована відповідно до тривалості уроків 35-40-45 хвилин. Більше того, на мій погляд, проводити додаткові безоплатні консультації - це порушення КЗпП, адже вчитель під час перерв не розпоряджається часом на власний розсуд, а займається з дітьми, проводячи якусь розвивальну роботу (ну невилітають же увас першочки на коридор у той час, коли в інших класах йдуть уроки, з ними ж вчитель працює і несе відповідальність, а навіть, якщо і виходять на перерву, то вчителі ж знаходяться з ними).
Дійсно, є норма Закону, проте немає механізму її реалізації. Шкільна документація має вестись лише встановлених зразків, а якщо зразок такої документації не встановлено, то норму Закону варто виконувати після того, як відповідне міністерство розробить мехінізм реалізації цієї норми.
Який порядок відпрацювання годин у початковій школі?