В сучасній практиці склалися такі методи перевірки навчальної діяльності вчителів:
1. Вибіркове відвідування уроків.
2. Тематичне відвідування уроків.
3. Паралельне відвідування уроків.
4. Класно-узагальнюючий контроль.
5. Цільове відвідування уроку з запрошенням спеціаліста.
Переважно при атестації проводиться тематичне відвідування уроків, коли директор чи заступник директора з метою всебічного вивчення системи роботи вчителя відвідує цикл уроків з однієї теми чи підтеми (3-5 уроків). Така перевірка дає можливість визначити успіхи і недоліки у діяльності викладача, дати йому кваліфіковану пораду з метою удосконалення педагогічної майстерності.
Тривалість тематичних чи фронтальних перевірок не повинна перевищувати 15 днів із відвідуванням не менше п'яти уроків, занять чи інших заходів.
1. Вибіркове відвідування уроків.
2. Тематичне відвідування уроків.
3. Паралельне відвідування уроків.
4. Класно-узагальнюючий контроль.
5. Цільове відвідування уроку з запрошенням спеціаліста.
Переважно при атестації проводиться тематичне відвідування уроків, коли директор чи заступник директора з метою всебічного вивчення системи роботи вчителя відвідує цикл уроків з однієї теми чи підтеми (3-5 уроків). Така перевірка дає можливість визначити успіхи і недоліки у діяльності викладача, дати йому кваліфіковану пораду з метою удосконалення педагогічної майстерності.
Тривалість тематичних чи фронтальних перевірок не повинна перевищувати 15 днів із відвідуванням не менше п'яти уроків, занять чи інших заходів.
22.12.2012 в 10:21
Яку кількість уроків має право відвідувати завуч гімназії?