Запитання та відповіді на нього

Одночасне присвоєння вищої категорії та звання "Вчитель-методист

Наталія Оголюк
Добрий день! Учитель початкових класів має І кваліфікаційну категорію та звання "Старший учитель", стаж роботи 27 років, у 2012 р. отримала вищу освіту. Проходить позачергову атестацію на присвоєння вищої кваліфікаційної категорії та звання "Вчитель-методист" . Має напрацювання, затверджені на рівні МОНУ та області, активна в методичному житті міста, переможець міських та обласних професійних конкурсів, учні її класів є переможцями міських конкурсів. Педагогічна рада школи та ММК надали клапотання про присвоєння звання "Вчитель-методист". Атестаційна комісія ІІ рівня просить роз'яснення, чи не суперечить одночасне присвоєння вищої категорії та звання "Вчитель-методист" чинному положенню про атестацію педагогічних працівників, зокрема пункту 5.2. Ми знайшли позитивні відповіді на данне питання у різних фахових виданнях і на вашому сайті, але просимо надати посилання на статті законів, які підтверджують можливість одночасного присвоєння вищої категорії та звання "Вчитель-методист". З повагою ММО вчителів початкових класів

Володимир Мініч
Це не можливо. Де Ви знайшли інформацію про можливість атестуватися з першою категорією на звання ,, вчитель-методист''?
5.2 . Педагогічні звання «викладач-методист», «учитель-методист», «вихователь-методист», «практичний психолог-методист», «педагог-організатор-методист», «керівник гуртка-методист» можуть присвоюватися педагогічним працівникам, які мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»

Володимир Мініч
Присвоїти звання до І категорії можна, але лише ,,старший вчитель''. Атестація на категорію і процес присвоєння звання у Вашому випадку одночасний. І тут варто зрозуміти, що не можливо до І категорії, саме тої, яку Ви маєте на момент атестації присвоїти зазначене Вами звання, бо це буде порушення Типового положення. Хто на таке піде. Зараз можна присвоїти вищу. В наступному році відразу можна присвоїти звання, але за певних умов
5.2 здійснюють науково-методичну і науково-дослідну діяльність, мають власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об'єднаннями викладачів професійно-технічних та вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти.
Саме ці умови і ніякі інші.

Тетяна Нападій
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ЛИСТ


від 14.04.2016 р. N 2/1-13-690-16

Щодо окремих питань атестації педагогічних працівників

Типовим положенням не визначено строки проходження атестації з метою присвоєння педагогічних звань. У разі надходження до атестаційної комісії подання керівника, педагогічної ради навчального закладу чи відповідного органу управління освітою про присвоєння працівнику педагогічного звання атестаційна комісія, незалежно від строку проходження атестації такого працівника, має розглянути подання та прийняти відповідне рішення. Таке рішення може прийматися атестаційною комісією одночасно із присвоєнням працівнику кваліфікаційної категорії.
За таких підстав вчителеві, якому за результатами атестації присвоєно кваліфікаційну категорію “спеціаліст вищої категорії”, атестаційна комісія може ОДНОЧАСНО присвоїти педагогічне звання “учитель-методист” за умови надходження до атестаційної комісії подання керівника, педагогічної ради навчального закладу чи відповідного органу управління освітою про присвоєння йому педагогічного звання та відповідності працівника вимогам, встановленим пунктом 5.2 Типового положення.


Директор Департаменту Ю. Кононенко

Аватар
   Наказ МОНмолодьспорт №01 від 01.01.2001
   //osvita.ua/legislation/Ser_osv/
Додати ще посилання...
Залишилось 1500 символів. «Правила»

Поділитись:

Увага! Розділ змінює адресу!

На сайті сворена нова сучасна платформа для запитань.

Щоби поставити запитання перейдіть за посиланням:

forum.osvita.ua