Запитання та відповіді на нього

Як присвоюється педагогічне звання?

Наталія
Працюю викладачем, маю 12 років педагогічногог стажу та першу кваліфікаційну категорію, за дипломом-магістр педагогічної освіти, маю апробовану методичну розробку, ряд навчальних посібників для внутрішнього користування (схвалених методичною радою навчального закладу),ряд публікацій в періодичних виданнях України та в мережі інтернет.Скажіть, будь ласка, чи можу я атестуватись на вищу категорію та звання методиста одночасно? Вимогою для отримання педагогічного звання методиста є наявність вищої категорії, але ж в положенні про атестацію не вказано, що вищевказані звання та категорія не можуть бути призначені одночасно. Дякую

Вилен
Ви маєте право претендувати на присвоєння вищої категорії та педагогічного звання "в.-методист", але не факт, що це буде присвоєно. Краще, почати зі звання "старший в."?

Наталія
Дякую за відповідь, мене цікавила саме юридична сторона питання. І чи може на мою користь зіграти факт, що я є головою міського методичного об'єднання викладачів?

Вилен
Безумовно, те, що ви є головою міського методичного об'єднання викладачів - позитивний момент.

Nika
невелике уточнення: ви маєте право претендувати на підвищення категорії, але про це треба було вказати у заяві до початку атестаційного періоду ( п.3.1). Педагогічні звання присвоюються за поданням керівника, педради (або пропозиція члена атест.комісії перед голосуванням під час розгляду матеріалів вашої атестації)

Наталія
Дякую. Тобто, якщо я правильно розумію, так як мого прохання надати педагогічне звання не передбачається новим положенням про атестацію (це справа керівника, педради тощо),то навіть при наявності хоч двох десятків апробованих та схвалених методик, та хоч при щоденній публікації в пресі, подання може й не бути, якщо не буде "ласки зверху"? І в такому випадку у викладача навіть немає приводу для апеляції (він звання не просить, отже відсутність подання й не буде відмовою)?

Вилен
У будь-якому випадку все вирішує атестаційна комісія.

Nika
можна використати внутрішню методичну структуру. У плані роботи ШМО має бути передбачений ваш творчий звіт (як вчителя, що атестується), за результатами звіту - ШМО виходить з пропозицією на педраду врахувати ваші досягнення, за умови позитивної ухвали на педраді з'являється подання від педради до атестаційної комісії. Інший варіант - апеляція після засідання атест.комісії. Вона цілком можлива - ви можете поскаржитись на недостатнє вивчення вашої системи роботи і як наслідок - недооцінення (якщо до вас не ходили на уроки, не перевіряли документацію, не цікавились наявним узагальненим досвідом, розробками або не врахували факт їх наявності). Моя порада - добре підготуватись до засідання АК, якомога краще презентувати свою роботу у різних аспектах (як предметника, методичного керівника, наставника, науковця тощо).

вчитель
О чем вы рассуждаете? В подожении об аттестации четко скозано: звание "методист" получает учитель с высшей категорией, т.е. уже тарифицированный как учитель с высшей категорией. А получить одновременно с высшей категорией вы можете только звание "старший учитель". И то при очень хорошем к вам отношении со стороны РОНО.

Наталія
Спасибо за ответ. Видно. что вы понимаете, о чем говорите (особенно, о субъективности),наверно, и сами в атестационной комиссии состояли. Искренне жаль, что своим мнением Вы решили поделиться уже тогда, когда сроки атестаций прошли. Но, думаю, что оно будет полезным и для других учителей, которые столкнутся с подобным вопросом в будущем.

Аватар
   Наказ МОНмолодьспорт №01 від 01.01.2001
   //osvita.ua/legislation/Ser_osv/
Додати ще посилання...
Залишилось 1500 символів. «Правила»

Поділитись:

Увага! Розділ змінює адресу!

На сайті сворена нова сучасна платформа для запитань.

Щоби поставити запитання перейдіть за посиланням:

forum.osvita.ua