![]() |
ЗМІСТ НОМЕРА |
Журнал "Відкритий урок: розробки, технології, досвід" №5/2009
МІНІСТЕРСТВО
Примірне положення про класи з поглибленим вивченням окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах
Про продовження Всеукраїнського експерименту щодо навчання вчителів ефективному використанню інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі та підвищення кваліфікації педагогічних працівників за програмою Intel® «Навчання для майбутнього»
АКЦЕНТ
Освіта і ринок
ШКОЛА
Інтенсивні методики у школі
Останній навчальний місяць...
Незалежне оцінювання в контексті змін
ТРИБУНА
Учень має право на помилку
МІКРОФОН
Яке співвідношення інноваційного та традиційного має бути в сучасній українській школі?
ПЕРЕРВА
Символ початку століття
ТЕОРІЯ
Методи навчання у проектній діяльності
Особистісно зорієнтовані медіаосвітні ресурси
ТЕХНОЛОГІЯ
Навички життя
ВИХОВАННЯ
Діти індиго
Відповідальність учителя за здоров'я учня
ПСИХОЛОГІЯ
Як маніпулювати співрозмовником
Оцінювання роботи практичного психолога
ПРАКТИКА
Мережа класів і мережа шкіл: яка різниця?
Визначні пам'ятки на карті України
Навчальні результати
МАЙСТЕРНЯ
Навіщо нам поурочний план?
О естественном и «преувеличенном» методах исполнения
МОНІТОРИНГ
Моніторинг передпрофільного та профільного навчання
Моніторинг реалізації комплексного проекту
ПОЗАШКІЛЛЯ
Людей і правду я любив
Український віночок
Якщо дітям цікаво
РОДИНА
Батьківський всеобуч. Типи сімей у сучасному суспільстві
Батьківський авторитет
Співпраця класного керівника з батьками
Форми взаємодії класного керівника та сім'ї
КОНКУРС
Уявна подорож «Українські Карпати»
ВЕЛИКА ПЕРЕРВА
І скільки ж мене кілометрів!?
ОСОБИСТІСТЬ
Сьогодні лекцію читаю я!
Як не провалити публічний виступ
Попелюшка в колективі чи раб роботи?
ПРАВО
Заміни тимчасово відсутніх учителів
Нещасні випадки під час навчально-виховного процесу
ЗДОРОВ'Я
Радощі літа: чарівна засмага
ГОРОСКОП
Гороскоп відпусток
ВІДПОВІДІ НА КРОСВОРД
Освіта.ua
30.04.2009