![]() |
Президент Віктор Ющенко наголошує, що зовнішнє незалежне тестування випускників є найкращою системою чесного та об'єктивного оцінювання знань, яка також ефективна в контексті подолання корупції у вищій школі |
Ющенко довіряє людям, які очолюють українську освіту
"Нам понад усе треба закріпити національну довіру до режиму незалежного тестування як єдиної форми і оцінки, і потім відбору абітурієнтів для вищої української школи", - сказав Президент на зустрічі з випускниками, що показали найкращі знання під час тестування.
На переконання президента, впровадження тестування є однією з найглибших реформ у педагогіці України, до якої країна йшла не один рік, повідомляє прес-служба глави держави.
Навіть сьогодні, зазначив Ющенко, є певні сили, які б не хотіли бачити продовження реалізації цього загальнонаціонального проекту.
"Але я хочу чітко і ясно сказати: я не допущу, щоб якась тінь впала на національну систему незалежного тестування і ту роботу зокрема, яку проводить міністр освіти і науки Іван Вакарчук, президент АПН Василь Кремень та ціла когорта представників української педагогіки", - наголосив президент.
"Я довіряю тим людям, які сьогодні очолюють українську освіту. І реформи, які ми робимо - це краща відповідь на те, як мати більш конкурентного випускника середньої та вищої школи України", - додав Ющенко.
Глава держави нагадав, що впровадження зовнішнього незалежного оцінювання було одним з основних пунктів реформування освіти - разом із комп'ютеризацією, приєднанням України до Болонського процесу, оптимізацією освітніх закладів тощо.
"Ми повинні мати наймодернішу українську школу", - сказав президент.
У цьому контексті Ющенко висловив переконання, що наразі освітня галузь є однією з тих, що найбільш реформуються в країні. Безумовно, додав він, це правильний підхід - адже у сучасному конкурентному світі перемагає країна, яка має найрозвинутіші освіту, науку та технології.
Як відомо, Партія регіонів внесла постанову про звільнення міністра освіти і науки Івана Вакарчука, звинувативши його в цілеспрямованому руйнуванні вітчизняної системи освіти і науки.
Українська правда
25.06.2009