![]() |
Проблеми початкової школи переходять в основну та вищу школу. На думку міністра освіти і науки Івана Вакарчука, всеохопне тестування, яке відбувається другий рік, дає оцінку рівня знань учнів у кожній школі, - повідомляє прес-служба МОН |
Вакарчук: Рівень кваліфікації педагогів досить низький
"Високі досягнення наших учнів у міжнародних олімпіадах не є ознакою досконалості змісту шкільної освіти. У більш ніж 60% восьмикласників столичних шкіл низький та середній рівень знань з природничих дисциплін, - цитує міністра освіти прес-служба МОН. - Сьогодні навчання учнів потрібно зосереджувати на здійсненні пошукової діяльності, формуванні предметних та життєвих компетенцій, а не лише на передачі знань".
"Ми повинні зробити радикальні кроки в напрямі поліпшення професійного рівня вчителя, - вважає Іван Вакарчук. - Водночас середній рівень кваліфікації багатьох педагогів досить низький. Причини приховані у системі підготовки вчителя. Частина випускників, навчаючись у педагогічному університеті, не планує працювати у школі. У результаті до школи повертаються ті випускники університетів, які не були її найкращими учнями".
"Міжнародний досвід спонукає до зміни підходів підготовки вчителя. Спершу в класичному університеті готується фахівець - біолог, хімік. Після отримання фахового диплому випускник за рекомендацією університету може продовжити навчання і стати вчителем", - підкреслює міністр.
Освіта.ua
01.06.2009