Оробець: Уряд має негайно призупинити дію "освітньої" постанови

Народний депутат України, заступник голови Єдиного Центру Леся Оробець критично оцінює спроби уряду перекласти тягар власних помилок в управлінні країною на плечі студентів

Оробець: Уряд має негайно призупинити дію "освітньої" постанови

Про це політик заявила журналістам, коментуючи постанову КМУ, за якою передбачається збільшення платних послуг в державних навчальних закладах, зокрема, за складання студентами іспитів та заліків при ліквідації академічної заборгованості, повідомляє прес-служба Єдиного Центру.

"Кардинальне збільшення платних послуг, що надаватимуть державні навчальні заклади, провокує виші до розширення "позастатутних стосунків" між студентами і викладачами, що в умовах кризи штучно завищуватимуть академічні вимоги. Подібне нововведення лише додасть законних підстав і мотивації до зловживань: і казну навчального закладу треба поповнити, і про себе не забути. Ясно, що вищій школі треба виживати, але ж не за рахунок виключно найменш захищеної ланки, тобто студента", - наголосила заступник голови Єдиного Центру.

Не менш ганебним, на думку політика, є демонстрація урядом відвертої зневаги до самоврядних органів. "Адже прийняття подібних рішень без узгодження зі студентами збурює хвилювання там, де подеколи вистачає невеличкої іскри для вибуху неконтрольованих акцій протесту. Невже Кабміну важко навчитися на чужому, зокрема, французькому досвіді? Невже не зрозуміло, що уряд не має права чавити слабшого - він має цілком протилежну державну функцію", - нагадала Оробець.

На думку народного депутата, Кабмін має негайно призупинити дію цієї постанови до проведення повноцінних консультацій зі студентським самоврядуванням.

Нагадаємо, за повідомленням Міністерства освіти і науки ректори спільно з органами студентського самоврядування та профспілковими організаціями самостійно розроблять механізм надання палатних послуг вищими навчальними закладами.

Освіта.ua
02.05.2009

Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів