Про методичні рекомендації до відзначення 150-річчя від дня народження Михайла Грушевського

Лист ІМЗО № 2.1/10-2166 від 14.09.2016 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА
«ІНСТИТУТ МОДЕРНІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ОСВІТИ»

№ 2.1/10-2166 від 14 вересня 2016 року

Департаменти (управління)
освіти і науки обласних, Київської
міської Державних адміністрацій

Інститути післядипломної
педагогічної освіти

Про методичні рекомендації
до відзначення 150-річчя від дня народження
Михайла Грушевського

Відповідно до Указу Президента від 9 лютого 2015 року №963 «Про відзначення 150-річчя від дня народження Михайла Грушевського» та на виконання пункту 9 плану заходів з підготовки та відзначення 150-річчя від дня народження Михайла Грушевського, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 4 червня 2015 року № 586, y навчальних закладах передбачено проведення просвітницьких заходів, спрямованих на вивчення ролі постаті Михайла Грушевського в історії українського державотворення та науки.

Надсилаємо для використання та врахування в роботі методичні рекомендації до 150-річчя від дня народження Михайла Грушевського розроблені Українським інститутом національної пам”яті.

Рекомендації будуть розміщені на веб-сайті Інституту модернізації змісту освіти www.imzo.gov.ua.

Додаток: на 7 арк.

В. о. директора                        Ю. I. 3aвалевський

Освіта.ua
14.09.2016

Популярні новини
Для учасників НМТ створили відеоінструкцію Відеоінструкція допоможе ознайомитися з інтерфейсом онлайнової тестової платформи
Лісовий і Бабак синхронно визнали себе ненауковцями Міністр освіти і науки та голова освітнього комітету ВР очікувано відмовилися від «наукових ступенів»
НМТ за кордоном проведуть за київським часом Учасникам НМТ за кордоном варто звернути увагу на час початку і проведення іспитів
Завершується реєстрація на вступні іспити до магістратури Приймальні комісії закладів вищої освіти вже зареєстрували майже 70 тисяч вступників
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів