Про нараду операторів локальних підсистем Інформаційно-пошукової системи "Конкурс"

Лист МОН № 1/9-39 від 29.01.10 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№ 1/9-39 від 29 січня 2010 року

Міністерствам і відомствам,
які мають у підпорядкуванні вищі навчальні заклади
ІІІ-ІV рівнів акредитації (за списком)

Про нараду операторів локальних
підсистем Інформаційно-пошукової
системи "Конкурс"

На виконання наказу Міністерства освіти і науки від 31.12. 2009 № 1262 "Про проведення наради операторів локальних підсистем вищих навчальних закладів Інформаційно-пошукової системи "Конкурс" Міністерство освіти і науки 9 лютого 2010 року проводить нараду операторів локальних підсистем вищих навчальних закладів з питання організації функціонування Інформаційно-пошукової системи "Конкурс" для інформування абітурієнтів про надходження заяв на навчання до вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра в ході проведення вступної кампанії 2010 року.

Просимо забезпечити участь у нараді операторів локальних підсистем підпорядкованих вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації, а також відповідального за вищі навчальні заклади працівника міністерства, відомства, яка відбудеться 9 лютого 2010 року в актовій залі Міністерства освіти і науки (м. Київ, проспект Перемоги, 10).

Початок наради об 11.00.

Т.в.о. Міністра       О.П. Гребельник


29.01.2010

Популярні новини
Виші можуть видавати дипломи з відзнакою Заклади можуть видавати дипломи з відомостями про відмінні досягнення випускників
В Україні затверджені нові форми дипломів про вищу освіту Міністерством освіти затверджені нові форми документів про вищу освіту та наукові ступені
Спогади під ялинкою: два роки НАЗЯВО в офіційному статусі Національне агентство сформувало спільноту людей, причетних до тектонічних зсувів у вищій школі
Виші зможуть преміювати студентів, - міністр Міністерство освіти пропонує розширити можливості стипендіального преміювання
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів