Про забезпечення безумовного виконання положень наказу МОН від 30.10.2009 р. № 996

Лист МОН №1/9-754 від 31.10.09 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№1/9-754 від 31 жовтня 2009 року

Міністру освіти і науки Автономної Республіки Крим,
начальникам управлінь освіти і науки обласних,
Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій,
керівникам інтернатних, професійно-технічних,
вищих навчальних закладів незалежно
від форми власності і підпорядкування

Про забезпечення безумовного виконання
положень наказу МОН від 30.10.2009 р. № 996

До Міністерства освіти і науки України надходять звернення студентів про їх примусове відселення з гуртожитків на період призупинення навчання з 31 жовтня 2009 року.

Звертаємо вашу увагу на неприпустимість таких дій.

Просимо забезпечити безумовне виконання всіх положень наказу МОН від 30.10.2009 р. № 996 "Про тимчасове призупинення навчального процесу у навчальних закладах та установах освіти".

Зобов'язуємо створити належні і безпечні умови для проживання дітей, учнівської та студентської молоді у гуртожитках, забезпечити щоденне чергування викладачів, вихователів, суворе дотримання в місцях проживання санітарно-гігієнічних норм, вжиття додаткових протиепідемічних заходів і, у разі необхідності, надання невідкладної медичної допомоги.

Про надзвичайні випадки невідкладно інформувати міністерство.

Міністр       І. О. Вакарчук


31.10.2009

Популярні новини
У парламенті пропонують обирати ректорів у два тури Відповідний законопроєкт схвалений на засіданні профільного комітету Верховної Ради
МОН планує стимулювати діяльність учених МОН розробило проєкт закону щодо стимулювання діяльності у сфері трансферу технологій
Після локдауну виші визначать форму навчання самостійно Заклади вищої освіти мають самостійно вирішити, коли та в якій формі організовувати навчання
Виші можуть видавати дипломи з відзнакою Заклади можуть видавати дипломи з відомостями про відмінні досягнення випускників
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів