Щодо наказу МОН від 21.01.2009 р. № 30 "Про документи для проведення ліцензування"

Лист МОН № 1/9-52 від 26.01.09 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№ 1/9-52 від 26 січня 2009 року

Керівникам вищих навчальних
закладів І-ІV рівнів акредитації

Наказом Міністерства освіти і науки України від 21.01.2009р. № 30 "Про документи для проведення ліцензування" затверджено нові форму заяви про проведення ліцензування та методику визначення можливостей навчального закладу, іншої юридичної особи щодо започаткування (продовження) діяльності з надання освітніх послуг, збільшення або перерозподілу ліцензованого обсягу у сфері вищої освіти.

Звертаємо увагу на зміни у пункті 3.2 методики, де передбачено, що навчальні заклади, підпорядковані МОН та іншим центральним органами виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським держадміністраціям, органам місцевого самоврядування, подають лист від органу управління за підписом керівника такого органу, в якому засвідчується ініціатива або підтримка органу управління щодо ліцензування освітньої діяльності у навчальному закладі.

Листи за підписом заступників керівника, інших посадових осіб названих органів не будуть братися міністерством до уваги.

Це ж стосується і вищих навчальних закладів, підпорядкованих Міністерству освіти і науки України.

Міністр       І.О. Вакарчук


26.01.2009

Популярні новини
В Україні змінено порядок присудження ступеня PhD Кабінет Міністрів затвердив новий порядок присудження ступеня доктора філософії
Уряд здійснив кілька призначень на освітні посади Кабінет Міністрів здійснив кілька призначень на посади у Міністерстві освіти, НАЗЯВО та ДСЯО
НАН долучиться до створення Президентського університету МОН та Національна академія наук домовилися об'єднати зусилля для розвитку проекту
Держава планує частково компенсувати здобуття ІТ-освіти В Україні планують запровадити програму співфінансування здобуття ІТ-освіти
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів