МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
НАКАЗ
№666 від 29 червня 2011 року
Про підсумки Всеукраїнського
конкурсу студентських наукових робіт
з природничих, технічних і гуманітарних
наук у 2010/2011 навчальному році
На виконання Державної цільової програми роботи з обдарованою молоддю на 2007-2011роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2007 р. №1016, та відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 15.11.2010 р. №1084 "Про проведення Всеукраїнського конкурсу наукових студентських робіт з природничих, технічних та гуманітарних наук у 2010/2011 навчальному році" було проведено Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з природничих, технічних і гуманітарних наук у 2010/2011 навчальному році (далі – Конкурс).
На другий тур Конкурсу, що проходив на базі 74 вищих навчальних закладів з 79 галузей наук, було надіслано 5683 роботи з 246 вищих навчальних закладів України.
У підсумкових науково-практичних конференціях взяло участь понад 2670 студентів - авторів кращих робіт.
Відповідно до рішень галузевих конкурсних комісій наказую:
1. Затвердити підсумки та нагородити дипломами І, ІІ, ІІІ ступенів Міністерства переможців другого туру Конкурсу та грамотами Міністерства - наукових керівників студентських робіт, відзначених дипломами І ступеня, згідно з додатком.
2. Департаменту вищої освіти (Болюбаш Я.Я.) спільно з Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти (Удод О.А.) проаналізувати підсумки проведення Конкурсу та довести їх до відома вищих навчальних закладів, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, які мають у своєму підпорядкуванні вищі навчальні заклади.
3. Рекомендувати ректорам вищих навчальних закладів розглянути підсумки Конкурсу та здійснити заходи щодо відзначення студентів - переможців та їх наукових керівників.
4. Розмістити наказ на офіційному веб-сайті Міністерства www.mon.gov.ua.
5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Суліму Є.М.
Міністр Д.В. Табачник
Освіта.ua
29.06.2011
Facebook |
Twitter |