Про скасування наказу МОН від 28.10.2009 № 985 "Про вивчення рівня навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів з української мови, математики та історії України"

Наказ МОН № 267 від 29.03.10 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 267 від 29 березня 2010 року

Про скасування наказу МОН від 28.10.2009 № 985
"Про вивчення рівня навчальних досягнень учнів
загальноосвітніх навчальних закладів з
української мови, математики та історії України"

З метою уникнення перевантаження школярів загальноосвітніх навчальних закладах у період завершення навчального року та враховуючи незадовільний рівень підготовки дослідження щодо вивчення рівня навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів з української мови, математики та  історії України наказую:

1. Скасувати наказ Міністерства освіти і науки від 28.10.2009 №985 "Про вивчення рівня навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів з української мови, математики та історії України".

2. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Єресько О.В.) вивчити питання щодо проведення вище названого дослідження у 2010-2011 навчальному році.

3. Департаменту адміністративно-господарської роботи (Ханюк В.А.) зробити відмітку у справах архіву про скасування наказу.

4. Контроль за виконанням наказу покладаю на Першого заступника Міністра Б.М.Жебровського.

Міністр       Д.В. Табачник


29.03.2010

Популярні новини
З 1 грудня вчителям підвищать зарплати З 1 грудня 2021 року відбудеться підвищення зарплати освітян, які працюють у школах
2 800 вчителів досі відсторонені від роботи Через відсутність 100% рівня вакцинації працівників 1 200 шкіл працюють дистанційно
Зарплати вчителів у 2022 році зростуть на 8% Україна приділятиме увагу витратам на охорону здоров'я, освіту, оборону та безпеку
У ВООЗ радять школам дотримувати дистанцію між учнями У Всесвітній організації охорони здоров'я радять українським школам обмежувати передачу вірусу
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів