Про скасування наказу МОН від 28.10.2009 № 985 "Про вивчення рівня навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів з української мови, математики та історії України"

Наказ МОН № 267 від 29.03.10 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 267 від 29 березня 2010 року

Про скасування наказу МОН від 28.10.2009 № 985
"Про вивчення рівня навчальних досягнень учнів
загальноосвітніх навчальних закладів з
української мови, математики та історії України"

З метою уникнення перевантаження школярів загальноосвітніх навчальних закладах у період завершення навчального року та враховуючи незадовільний рівень підготовки дослідження щодо вивчення рівня навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів з української мови, математики та  історії України наказую:

1. Скасувати наказ Міністерства освіти і науки від 28.10.2009 №985 "Про вивчення рівня навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів з української мови, математики та історії України".

2. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Єресько О.В.) вивчити питання щодо проведення вище названого дослідження у 2010-2011 навчальному році.

3. Департаменту адміністративно-господарської роботи (Ханюк В.А.) зробити відмітку у справах архіву про скасування наказу.

4. Контроль за виконанням наказу покладаю на Першого заступника Міністра Б.М.Жебровського.

Міністр       Д.В. Табачник


29.03.2010

Популярні новини
МОН: школи самі вирішать, коли завершити навчальний рік Школи мають приділити навчанню дітей не менше 175 днів впродовж року
Залишки субвенції спрямують на дезінфектори та харчоблоки Уряд дозволив використовувати залишки субвенції для організації безпечного освітнього процесу
Профспілка виступає за відновлення прав учителів-пенсіонерів Профспілка підтримує законопроект про відновлення трудових прав педагогів-пенсіонерів
В Україні вивчать роботу закладів з підготовки вчителів Розпочалось проведення дослідження надавачів послуг з підготовки педагогічних працівників
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів