МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
№ 1094 від 11 жовтня 2018 року
Про затвердження примірних вимог до
супровдження дистанційного курсу для
підвищення кваліфікації вчителів початкової школи
Відповідно до підпункту 6 пункту 3 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення методичного та матеріально-технічного забезпечення діяльності навчальних закладів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2018 року № 284 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2018 року № 668), абзацу другого підпункту 3 пункту 22 Плану заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа», затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 року № 903-р (із змінами), та ураховуючи експертний висновок Державного вищого. навчального закладу «Університет менеджменту освіти» Національної академії педагогічних наук України від 09. 1 0.2018 № 01-02/576 НАКАЗУЮ:
1. Затвердити примірні вимоги до супроводження дистанційного курсу для підвищення кваліфікації вчителів початкової школи, що додаються.
2. Державній науковій установі «Інститут модернізації змісту освіти» (Спірін О. М.) при здійсненні закупівель послуг з супроводження дистанційного курсу для підвищення кваліфікації вчителів початкової школи користуватися примірними вимогами, зазначеними у пункті 1 цього наказу.
3. Департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської Міської державних адміністрацій довести інформацію до відома вчителів початкової школи щодо безкоштовного доступу до дистанційного курсу для підвищення кваліфікації вчителів початкової школи.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр Лілія Гриневич
Затверджено
наказ Міністерства освіти і науки України
від 11.10.2018 № 1094
Примірні вимоги до супроводження дистанційного курсу для підвищення кваліфікації вчителів початкової школи
І. Інформація про структуру дистанційного курсу для підвищення кваліфікації вчителів початкової школи |
|||
Характеристика курсу |
Назви модулів |
Вимоги до інформаційного супроводження дистанційного курсу |
|
Частина 1 |
Частина 2 |
||
|
Модуль 1. Загальний огляд |
Модуль1. Компетентнісний підхід до навчання |
Розроблення комунікаційної стратегії, стратегії підтримки і просування курсу (на увесь період його тривалості). |
Складові навчальних матеріалів курс |
не менше 18 навчальних відео роздільна здатність не гірше 1920х1080; бітрейт: 320 кбіт/с, без артефактів комп'ютерної графіки у відео, тривалість не більше 10 хв.; |
не менше 18 навчальних відео роздільна здатність не гірше 1920х1080; бітрейт: 320 кбіт/с, без артефактів комп'ютерної графіки у відео, тривалість не більше 10 хв.; |
|
ІІ. Примірні технічні вимоги до супроводження дистанційного курсу для підвищення кваліфікації вчителів |
|||
Характеристика курсу |
Вимоги до 1 частини |
Вимоги до 2 частини |
Загальні вимоги |
Служба підтримки |
Організація роботи call-центру підтримки користувачів курсу (учасники курсу можуть зв'язатися з організаторами навчання їх технічною підтримкою платформи/сайту через електронну пошту, контактні номери телефонів або форум, чат та FAQ). |
Організація роботи call-центру підтримки користувачів курсу (учасники курсу можуть зв'язатися з організаторами навчання їх технічною підтримкою платформи/сайту через електронну пошту, контактні номери телефонів або форум, чат та FAQ). |
Забезпечення стабільної цілодобової роботи сайту/платформи, де розміщувати меться курс. Організація роботи call-центру підтримки користувачів курсу (учасники курсу можуть зв'язатися з організаторами навчання й технічною підтримкою платформи/сайту через електронну пошту, контактні номери телефонів або форум, чат та FAQ). Налагодження алгоритму швидкої співпраці між організаторами навчання та представниками ІМЗО для оперативного реагування на проблеми, які можуть виникнути під час проведення «хвилі» курсу. Забезпечення можливості зворотного зв'язку користувачам курсу як через сall-центр так і через форум. Розроблення деталізованих інструкцій для користувачів курсу з користування платформою/сайтом. |
Технічні вимоги до платформи/сайту де здійснюватиметься супроводження курсу |
· наявність функціоналу для розміщення і редагування всіх складових курсу · адаптивність до розмірів екрану комп'ютера, планшета, смартфона. · наявність функції аутентифікації користувачів. Програмний продукт повинен мати такі функціональні характеристики: можливість імпорту бази даних завдань у форматі XML; автоматичний розрахунок підсумкових оцінок за результатами тестування; доступ до модулів системи за допомогою web-інтерфейсів; архівація дій користувачів усіх рівнів доступу; розміщення інформації про результати проходження курсу на сторінці сайту;
· Можливість розміщувати рандомізовані тестові завдання різних типів (вибір однієї, декількох правильних відповідей тощо), їх автоматично перевіряти та обробляти, з подальшим автоматичним генеруванням електронного сертифікату в разі успішного завершення навчання користувачам курс (подолання визначеного прохідного балу) із зазначенням тривалості курсу й унікального шифру (за яким можна переглянути підтвердження видачі електронного сертифікату особи, що його пред'являє). |
· наявність функціоналу для розміщення і редагування всіх складових курсу · адаптивність до розмірів екрану комп'ютера, планшета, смартфона. · наявність функції аутентифікації користувачів. Програмний продукт повинен мати такі функціональні характеристики: можливість імпорту бази даних завдань у форматі XML; автоматичний розрахунок підсумкових оцінок за результатами тестування; доступ до модулів системи за допомогою web-інтерфейсів; архівація дій користувачів усіх рівнів доступу; розміщення інформації про результати проходження курсу на сторінці сайту;
· Можливість розміщувати рандомізовані тестові завдання різних типів (вибір однієї, декількох правильних відповідей тощо), їх автоматично перевіряти та обробляти, з подальшим автоматичним генеруванням електронного сертифікату в разі успішного завершення навчання користувачам курс (подолання визначеного прохідного балу) із зазначенням тривалості курсу й унікального шифру (за яким можна переглянути підтвердження видачі електронного сертифікату особи, що його пред'являє). |
|
Технічні аспекти супроводження |
Для серверної підтримки дистанційного курсу можуть використовуватися не гірше за характеристиками віртуальні instance AWS EC2 типу m3/large -2 CPU, 64-bit processor, 30Gb RAM, 160Gb storage.
|
Для серверної підтримки дистанційного курсу можуть використовуватися не гірше за характеристиками віртуальні instance AWS EC2 типу m3/large -2 CPU, 64-bit processor, 30Gb RAM, 160Gb storage.
|
|
Вимоги до досвіду та кваліфікації виконавця супроводження курсу |
|
|
|
Директор департаменту
загальної середньої
та дошкільної освіти Ю. Г. Кононенко
Освіта.ua
11.10.2018
Facebook |
Twitter |