Osvita.ua Законодавство Середня освіта Роз'яснення щодо порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах в умовах повної або часткової інтеграції різних освітніх галузей, можливість якої передбачена Державним стандартом початкової освіти, зат

Роз'яснення щодо порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах в умовах повної або часткової інтеграції різних освітніх галузей, можливість якої передбачена Державним стандартом початкової освіти, зат

Лист МОН № 1/9-322 від 18.05.18 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№ 1/9-322 від 18 травня 2018 року

Директорам закладів загальної середньої освіти,
працівникам органів управління освітою
місцевих органів виконавчої влади
та органів місцевого самоврядування

РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо порядку поділу класів на групи при вивченні окремих
предметів у загальноосвітніх навчальних закладах в умовах повної або
часткової інтеграції різних освітніх галузей, можливість якої передбачена
Державним стандартом початкової освіти, затвердженим Постановою
Кабінету Міністрів України № 87 від 21 лютого 2018 р.

Шановні колеги!

У відповідь на численні прохання педагогічних працівників, роз’яснюємо, як застосовуватиметься Порядок поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах, визначений наказом Міністерства освіти і науки України № 128 від 20.02.2002 р., в умовах повної або часткової інтеграції різних освітніх галузей, можливість якої передбачена Державним стандартом початкової освіти, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 87 від 21 лютого 2018 р.

Погодинне співвідношення між освітніми галузями за роками навчання встановлює базовий навчальний план початкової освіти, визначаючи загальну щорічну кількість годин за освітніми галузями (див. абзац 21 та додаток 2 до Стандарту).

У процесі інтеграції кількість навчальних годин, передбачених на вивчення кожної освітньої галузі базовим навчальним планом, перерозподіляється таким чином, що їх сумарне значення не зменшується. Це відображається в типових освітніх програмах, освітніх програмах закладів загальної середньої освіти (абзац 24 Стандарту).

Поділ класів на групи здійснюється незалежно від того, як розподілений між окремими й інтегрованими предметами час, відведений на відповідні освітні галузі.

Така практика апробується у процесі всеукраїнського експерименту «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної середньої освіти» на базі пілотних закладів освіти. За проміжними результатами цієї апробації готуються відповідні методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у початковій школі.

Разом з тим повідомляємо, що з огляду на необхідність приведення нормативних актів, що регулюють правові засади організації та діяльності закладів загальної середньої освіти, у відповідність до Закону про освіту, прийнятого 5 вересня 2017 року, Міністерством освіти і науки здійснюється підготовка змін до наказу № 128 від 20.02.2002 року. Нова редакція цього наказу забезпечить рівні умови для всіх учасників освітнього процесу та закладів освіти, незалежно від того, за якою освітньою програмою вони працюють.

З повагою
Заступник міністра                        Павло Хобзей

Освіта.ua
18.05.2018

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Популярні новини
Освітня профспілка оголосила про акцію протесту Профспілка працівників освіти приєднається до протестів, які відбудуться 9 та 17 жовтня
МОН впроваджує механізм «гроші ходять за вчителем» Педагог зможе самостійно обрати, де підвищити кваліфікацію, а держава це оплатить
МОН затверджено нові форми шкільної звітності Документ встановлює форми звітності для шкіл і управлінь освіти та містить інструкції з їх заповнення
МОН розробило новий Порядок поділу класів на групи Документ визначає умови поділу класів на групи в українських школах при вивченні предметів
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
учитель
І після всього - величезний знак питання! Хоча ділитися на групи класи мають. Не знають вже де і на чому зекономити. Тільки на дітях та учителях.
Світлана
Понятно, что ничего не понятно((. Информатика делится? А английский? Сколько человек должно быть в классе, чтобы было деление на подгруппы?

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!