Щодо обладнання інноваційних навчально-тренінгових класів

Наказ МОН № 391 від 18.04.2018 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 391 від 18 квітня 2018 року

Щодо обладнання інноваційних
навчально-тренінгових класів

На виконання пункту 4 розпорядження Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2017 р. № 929-p «Про розподіл нерозподілених видатків освітньої субвенції для територій Донецької та Луганської областей, на які органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження, y 2017 році», з метою раціонального використання коштів державного бюджету та організації навчання вчителів НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Методичні рекомендації щодо використання у 2018 році коштів освітньої субвенції для придбання обладнання для інноваційних навчально-тренінгових класів, що додаються.

2. Департаментам освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій обладнати інноваційні навчально-тренінгові класи в обласних закладах післядипломної педагогічної освіти та вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації.

3. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Кононенко Ю. Г.) довести Методичні рекомендації до відома обласних, Київської міської державних адміністрацій.

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника міністра Хобзея П. К.

Міністр                              Л. М. Гриневич

Освіта.ua
18.04.2018

Популярні новини
Директор школи має право скоротити відпустку педагога Скорочення має бути пов’язано з відверненням наслідків воєнних дій чи відбудовою інфраструктури
Документи про освіту отримало 90% випускників У 12 областях України процес видачі документів про базову й повну середню освіту завершено
В Україні створюватимуть паспорти безпеки шкіл Навчальний процес має початись максимально комфортно для всіх учасників освітнього процесу
Тривалість відпусток освітян відновлено Парламент ухвалив законопроект, що врегульовує питання тривалості відпусток
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів