Про завершення ІІ (діагностико-концептуального) етапу дослідно-експериментальної роботи

Наказ МОН №1023 від 09.12.09 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№1023 від 09 грудня 2009 року

Про завершення ІІ (діагностико-концептуального)
етапу дослідно-експериментальної роботи
на базі Любимівського дошкільного
навчального закладу - загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів № 1
та Любимівського дошкільного
навчального закладу - загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів № 2
Каховського району Херсонської області

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 23.12.2008 р. №1186 Про завершення І (підготовчого) етапу дослідно-експериментальної роботи на базі Любимівського дошкільного навчального закладу - загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 та Любимівського дошкільного навчального закладу - загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Каховського району Херсонської області, педагогічними колективами навчальних закладів на ІІ (діагностико-концептуальному) етапі проведено прогностичний аналіз організаційно-педагогічних, матеріально-технічних, фінансово-економічних умов створення інноваційного навчального закладу "Школа розвитку"; діагностику творчого потенціалу та здібностей учнів, їх входження в інформаційний простір; розроблено проекти Концепції інноваційного навчального закладу "Школа розвитку", положення про дошкільний навчальний заклад у структурі інноваційного навчального закладу "Школа розвитку", Положення про загальноосвітній навчальний заклад з поглибленим вивченням окремих предметів, положення про Центр позашкільної та допрофесійної освіти у структурі інноваційного навчального закладу "Школа розвитку".

З метою продовження дослідно-експериментальної роботи на ІІІ (формувальному) етапі, наказую:

1. Відповідно до висновків Комісії з питань інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи загальноосвітніх навчальних закладів Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (додаток 1) затвердити Звіт про завершення ІІ (діагностико-концептуального) етапу дослідно-експериментальної роботи за темою "Розробка інноваційної моделі навчального закладу "Школа розвитку" як практичної реалізації педагогічної технології "Школа майбутнього" на базі Любимівського дошкільного навчального закладу - загальноосвітньої школи  І-ІІІ ступенів № 1 (директор Нечпал Р.М.) та Любимівського дошкільного навчального закладу - загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 (директор Половинник О.Л.) Каховського району Херсонської області (додаток 2) та Програму ІІІ (формувального) етапу дослідно-експериментальної роботи на 2009-2010 навчальний рік (додаток 3).

2. Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (Удод О.А.):

2.1. Продовжити надавати науково-методичну допомогу педагогічним колективам Любимівського дошкільного навчального закладу - загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 та Любимівського дошкільного навчального закладу - загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Каховського району Херсонської області.

2.2. Заслухати звіт про роботу експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня у травні 2010 року.

3. Управлінню освіти і науки Херсонської облдержадміністрації (Сух В.В.) забезпечити необхідні умови для проведення дослідно-експериментальної роботи на базі Любимівського дошкільного навчального закладу - загальноосвітньої школи  І-ІІІ ступенів № 1 та Любимівського дошкільного навчального закладу - загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Каховського району Херсонської області.

4. Південноукраїнському регіональному інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів (Зубко А.М.) посилити наукове керівництво та контроль за виконанням планових завдань експерименту на базі вищезазначених закладів.

5. Розмістити даний наказ на сайті Міністерства освіти і науки України: www.mon.gov.ua.

6. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника Міністра Полянського П.Б.

Міністр       І.О. Вакарчук

Завантажити: 1023_dodatki.doc (101.00 Кб.)


09.12.2009

Популярні новини
Що робитиме МОН у напрямі реформи середньої освіти Відомство оприлюднило 10 кроків, що будуть реалізовані у напрямі реформи середньої освіти
Міносвіти затвердило порядок реагування на булінг Документ визначає механізм реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти
Понад третини вчителів працюють на межі виснаження Однією з головних причин незадоволення вчителів власною діяльністю є брак мотивації
МОН: місцева влада зможе платити повні надбавки вчителям Уряд ухвалив рішення про спрямування додаткових 2,2 млрд для виплат вчителям
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!