Osvita.ua Законодавство Середня освіта Про поділ класів на групи при поглибленому вивченні іноземної мови в гімназіях, ліцеях, колегіумах

Про поділ класів на групи при поглибленому вивченні іноземної мови в гімназіях, ліцеях, колегіумах

Лист МОН №1/9-807 від 25.11.09 року, ЦК Профспілки працівників освіти і науки №02-5/486 від 25.11.09 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ЦК ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Міністерство освіти і науки Автономної Республіки
Крим, управління освіти і науки обласних, Київської
та Севастопольської міських держадміністрацій

Кримська республіканська, обласні, Київська та
Севастопольська міські організації Профспілки
працівників освіти і науки України

№ 1/9-807 від 25 листопада 2009 року
№ 02-5/486 від 25 листопада 2009 року

Про поділ класів на групи
при поглибленому вивченні
іноземної мови в гімназіях, ліцеях, колегіумах

На запити з місць щодо поділу класів на групи при поглибленому вивченні іноземної мови у гімназіях, ліцеях, колегіумах Міністерство освіти і науки та ЦК профспілки працівників освіти і науки України повідомляють наступне.

Спеціалізовані школи, гімназії, ліцеї, колегіуми, класи з поглибленим вивченням окремих предметів забезпечують реалізацію освітніх галузей Базового навчального плану через навчальні предмети і курси, охоплюючи зокрема інваріантну складову, що сформована на державному рівні, і яка є спільною для всіх загальноосвітніх навчальних закладів, незалежно від підпорядкування і форм власності. Освоєння таких навчальних програм здійснюється на підставі типового навчального плану-схеми, затвердженого додатком 22 до наказу Міністерства освіти і науки від 23.02.2004 № 132 "Про затвердження Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів 12-річної школи" (зі змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки від 05.02.2009 № 66).

Згідно з Пояснювальною запискою до Типових навчальних планів поділ класів на групи при вивченні окремих предметів здійснюється відповідно до нормативів, затверджених наказом Міністерства освіти і науки від 20.02.2002 р. № 128 "Про затвердження Нормативів наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп подовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах", який прийнято на виконання статті 14 Закону України "Про загальну середню освіту".

Пунктом 8 згаданого Порядку в загальноосвітніх навчальних закладах при поглибленому вивченні іноземної мови з 1-го класу перший - дванадцятий класи діляться на групи з 8-10 осіб у кожній, але не більше ніж на 3 групи.

Зважаючи на норми листа Міністерства освіти і науки від 28.10.2002 № 1/9-472 "Про застосування Закону України "Про загальну середню освіту" щодо розширення мережі та організації навчально-виховного процесу в гімназіях, ліцеях, колегіумах" та наказу Міністерства освіти і науки від 19.06.2003 № 389 "Про затвердження Інструкції про порядок конкурсного приймання дітей (учнів, вихованців) до гімназій, ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів)", зареєстрованого в Міністерстві юстиції 04.07.2003 за №547/7868, поділ класів на підгрупи при поглибленому вивченні іноземної мови в гімназіях ліцеях, колегіумах здійснюється із застосуванням п.8 Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки від 20.02.2002 р. №128.

Заступник міністра освіти і науки
України       П.М.Куліков

Голова Профспілки працівників
освіти і науки України       Л.С.Сачков


25.11.2009

Популярні новини
Реформу НУШ буде супроводжувати новий інститут Новий інститут відповідатиме за зміст, освітні програми і підвищення кваліфікації вчителів
В ідеалі маємо перейти на контрактну роботу вчителів, - міністр Ганна Новосад вважає ймовірним перехід на контрактну основу роботи вчителів
Гончарук: уряд зосередиться на підтримці молодих вчителів Уряд планує зосередитись на підтримці молодих вчителів та відновленні престижності професії
Міністр: маємо неефективну мережу закладів освіти Міністр освіти наголошує на необхідності вирішення питань неефективності мережі закладів освіти
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!