Про завершення І (організаційно-підготовчого) етапу дослідно-експериментальної роботи на базі навчально-виховного комплексу №169 м. Харкова

Наказ МОН № 898 від 28.09.09 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 898 від 28 вересня 2009 року

Про завершення І (організаційно-підготовчого)
етапу дослідно-експериментальної роботи
на базі навчально-виховного комплексу №169 м. Харкова

З метою подальшої реалізації завдань науково-педагогічного проекту "Інтелект України" та на виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 28.12.08 №1218 "Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі навчально-виховного комплексу №169 м.Харкова" за темою "Створення системи супроводження навчання, виховання та розвитку академічно обдарованих дітей дошкільного та молодшого шкільного віку" наказую:

1. Схвалити роботу педагогічного колективу загальноосвітнього навчального закладу - навчально-виховного комплексу №169 м. Харкова (директор Щербаков О.Ф.) щодо завершення виконання завдань І етапу дослідно-експериментальної роботи за темою "Створення системи супроводження навчання, виховання та розвитку академічно обдарованих дітей дошкільного та молодшого шкільного віку" в межах виконання завдань щодо реалізації науково-педагогічного проекту "Інтелект України".

2. Відповідно до висновків Комісії з питань інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України затвердити Звіт про завершення І (організаційно-підготовчого) етапу (додаток 1) та Програму ІІ (концептуально-діагностичного) етапу дослідно-експериментальної роботи (додаток 2).

3. Затвердити Експериментальні навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІІ ступенів для початкових шкіл з українською мовою навчання та спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов І ступеня, які працюють за науково-педагогічним проектом "Інтелект України" (додаток 3).

4. З метою створення оптимальних умов для навчання і виховання академічно обдарованих дітей молодшого шкільного віку та за умови прийняття відповідного рішення органами місцевої виконавчої влади та місцевого самоврядування дозволити відкриття перших класів, які працюють в межах науково-педагогічного проекту "Інтелект України", з граничним наповненням від 20 учнів у класі (лист Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації від 06.07.09р. №01-06/3445).

5. Залучити до проведення дослідно-експериментальної роботи педагогічні колективи загальноосвітніх навчальних закладів: Покотилівського ліцею "Промінь" Харківської районної ради Харківської області (директор Зубко О.М.), загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №142 м. Харкова (директор Огородницька Н.В.) (лист Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації від 06.07.09 №  01-06/3444).

6. Головному управлінню освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації (Гаркавець В.П.) сприяти в організації та проведенні дослідно-експериментальної роботи вищезазначених загальноосвітніх навчальних закладів.

7. Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (Удод О.А.):

7.1. Надавати організаційну та науково-методичну допомогу педагогічним колективам загальноосвітніх навчальних закладів, що здійснюють дослідно-експериментальну роботу за науково-педагогічним проектом "Інтелект України".

7.2. Заслухати звіти про роботу експериментальних навчальних закладів у травні 2010 року.

8. Розмістити даний наказ на сайті Міністерства освіти і науки України www.mon.gov.ua.

9. Контроль за виконанням даного наказу покладаю на заступника Міністра Полянського П.Б.

Міністр       І.О. Вакарчук


28.09.2009

Популярні новини
У школах проведуть «Уроки звитяги» МОН рекомендує школам провести на початку травня «Урок звитяги» для учнів 5-11 класів
Мінекономіки: зарплата освітян за рік зросла на 28,8% Ріст зарплат освітян демонструє один з найбільших темпів серед сфер економічної діяльності
Вчителі не отримають доплат за роботу в умовах COVID-19 У бюджеті не враховані видатки на надбавки за роботу в умовах підвищеного ризику
Строки початку канікул школи визначать самостійно, – МОН Тривалість навчального року є внутрішнім питанням школи та визначатиметься педрадою
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів