Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі загальноосвітньої школи № 12 м. Кременчука Полтавської області

Наказ МОН № 886 від 22.09.09 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 886 від 22 вересня 2009 року

Про проведення дослідно-експериментальної
роботи на базі загальноосвітньої школи № 12
м. Кременчука Полтавської області

На виконання Державної програми "Вчитель", затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 28 березня 2002 р. № 379, та з метою впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу наказую:

1. Схвалити ініціативу педагогічного колективу загальноосвітньої школи № 12 м. Кременчука Полтавської області (директор Івановський С.В.) та затвердити Заявку на проведення дослідно-експериментальної роботи за темою „Впровадження здоров'язбережних технологій у навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу як умова формування культури здоров'я учнів" (додаток 1).

2. Підтримати клопотання Головного управління освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації (лист від 22.04.09 р. № 01- 01.13/623), рішення Комісії з питань інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи загальноосвітніх навчальних закладів Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (додаток 2) щодо надання загальноосвітній школі № 12 м. Кременчука Полтавської області статусу експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня.

3. Затвердити Програму дослідно-експериментальної роботи за темою „Впровадження здоров'язбережних технологій у навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу як умова формування культури здоров'я учнів" на базі загальноосвітньої школи № 12 м. Кременчука Полтавської області на 2009-2014 рр. (додаток 3) та Програму І етапу дослідно-експериментальної роботи на 2009-2010 навчальний рік (додаток 4).

4. Призначити науковим керівником Рибалко О.Я., доцента кафедри екології та охорони довкілля Полтавського державного педагогічного університету імені В.Г. Короленка, кандидата педагогічних наук; науковими консультантами: Беха І.Д., дійсного члена АПН України, доктора психологічних наук, директора Інституту проблем виховання АПН України (за згодою); Кириленко С.В., начальника відділу моніторингу освітньої діяльності та педагогічних інновацій Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України, кандидата педагогічних наук; консультантами: Гриньову М.В., завідувачку кафедри педагогічної майстерності, декана природничого факультету Полтавського державного педагогічного університету імені В.Г. Короленка, доктора педагогічних наук, професора (за згодою); Козак І.О., методиста Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського; координатором - Бережну Т.І., завідувачку сектору науково-дослідної та експериментальної роботи відділу моніторингу освітньої діяльності та педагогічних інновацій Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України.

5. Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (Удод О.А.):

5.1. Надавати організаційну та науково-методичну допомогу педагогічному колективу загальноосвітньої школи №12 м. Кременчука Полтавської області.

5.2. Заслухати звіт за І етап дослідно-експериментальної роботи у червні 2010 року.

5.3. Розмістити даний наказ на сайті Міністерства освіти і науки України.

6. Головному управлінню освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації (Мирошниченко В.І.) надавати допомогу педагогічному колективу загальноосвітньої школи №12 м. Кременчука Полтавської області щодо забезпечення необхідних умов для організації та проведення дослідно-експериментальної роботи.

7. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника Міністра Полянського П.Б.

Міністр       І.О. Вакарчук

Завантажити: 886.doc (161.50 Кб.)


22.09.2009

Популярні новини
Школам пропонують розробляти власні освітні програми Кожен заклад загальної середньої освіти може розробити власну освітню програму
Вартість утримання 1 учня різниться у громадах у 19 разів Утримання шкіл з малою наповнюваністю зумовлюють зростання видатків на одного учня
У школах можуть ввести вивчення правил дорожнього руху У парламенті зареєстрована ініціатива щодо вивчення правил дорожнього руху в закладах освіти
Учителям доручили запобігати поширенню руху «Рьодан» МОН висловлює занепокоєння щодо поширення агресивної субкультури серед підлітків
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів