Про завершення І (підготовчого) етапу дослідно-експериментальної роботи на базі загальноосвітньої школи № 24 м. Тернополя

Наказ МОН № 651 від 13.07.09 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 651 від 13 липня 2009 року

Про завершення І (підготовчого) етапу
дослідно-експериментальної роботи
на базі загальноосвітньої
школи №
24 м. Тернополя

На реалізацією Державної цільової соціальної програми «Школа майбутнього» на 2007-2010 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2007 року № 1071, та відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 13.03.08 р. № 172 «Про проведення дослідно-експериментальної роботи на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 24 м. Тернополя» темою експериментального дослідження визначено: «Формування розвивального соціально-педагогічного простору загальноосвітнього навчального закладу «Школа-місто» в умовах регіональної освіти».

Протягом звітного періоду педагогічним колективом вивчено та проаналізовано педагогічний досвід з проблеми дослідження; проведено комплексну діагностику готовності учасників навчально-виховного процесу до роботи в експериментальному режимі; організовано навчально-виховний процес за персоніфікованою педагогічною системою на основі створення умов для виявлення і розвитку природних талантів учнів; створено Центри розвитку талантів дітей.

З метою продовження дослідно-експериментальної роботи на ІІ (діагностико-концептуальному) етапі наказую:

1. Схвалити діяльність педагогічного колективу загальноосвітньої школи № 24 м. Тернополя (директор Каразія І.Ю.) щодо виконання Програми І (підготовчого) етапу дослідно-експериментальної роботи за темою «Формування розвивального соціально-педагогічного простору загальноосвітнього навчального закладу «Школа-місто» в умовах регіональної освіти».

2. Відповідно до висновків Комісії з питань інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи загальноосвітніх навчальних закладів Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (додаток 1) затвердити Звіт (додаток 2) та Програму ІІ (діагностико-концептуального) етапу дослідно-експериментальної роботи на 2009-2010 навчальний рік (додаток 3).

3. Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (Удод О.А.):

3.1. Продовжити надавати організаційну та науково-методичну допомогу педагогічному колективу експериментального загальноосвітнього навчального закладу всеукраїнського рівня - загальноосвітньої школи № 24 м. Тернополя.

3.2. Заслухати звіт про роботу експериментального навчального закладу всеукраїнського рівня у червні 2010 року.

4. Управлінню освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрацій (Запорожан І.Г.) надавати допомогу у забезпеченні необхідних умов в організації і проведенні дослідно-експериментальної роботи загальноосвітній школі № 24 м. Тернополя.

5. Розмістити даний наказ на сайті Міністерства освіти і науки України www.mon.gov.ua.

6. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника Міністра  Полянського П.Б.

Міністр       І.О. Вакарчук

Завантажити: 651.doc (105.50 Кб.)


13.07.2009

Популярні новини
Що робитиме МОН у напрямі реформи середньої освіти Відомство оприлюднило 10 кроків, що будуть реалізовані у напрямі реформи середньої освіти
Міносвіти затвердило порядок реагування на булінг Документ визначає механізм реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти
Понад третини вчителів працюють на межі виснаження Однією з головних причин незадоволення вчителів власною діяльністю є брак мотивації
МОН: місцева влада зможе платити повні надбавки вчителям Уряд ухвалив рішення про спрямування додаткових 2,2 млрд для виплат вчителям
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!