РІШЕННЯ
КОЛЕГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Від 30 квітня 2009 року. Протокол № 5/9-19
Про підсумки апробації та моніторингових
досліджень підручників для 5 та 6 класів
загальноосвітніх навчальних закладів
Заслухавши та обговоривши доповідну записку Інституту інноваційних технологій і змісту освіти "Про підсумки апробації та моніторингових досліджень підручників для 5 та 6 класів загальноосвітніх навчальних закладів" колегія ухвалює:
1. Доповідну записку Інституту інноваційних технологій і змісту освіти "Про підсумки апробації та моніторингових досліджень підручників для 5 та 6 класів загальноосвітніх навчальних закладів" взяти до відома.
2. Затвердити список підручників для 5 та 6 класів, яким надано гриф "Затверджено Міністерством освіти і науки України" (Додатки 1, 2).
3. Затвердити список підручників для 5 та 6 класів, яким підтверджено гриф "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України" (Додатки 3,4).
4. Затвердити список підручників для 5 та 6 класів, які направлено на доопрацювання за наслідками апробації (Додатки 5, 6).
5. Затвердити список підручників для 5 та 6 класів, які знято з апробації (Додатки 7, 8).
6. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Єресько О.В.) спільно з Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти (Удод О.А.) організувати погодження доопрацьованих відповідно до результатів апробації та моніторингових досліджень підручників для 5 та 6 класів для надання дозволу на друк.
7. Департаменту економіки та фінансування (Даниленко С.В.) передбачити у видатках на видання навчальної літератури у 2010 році кошти для видання підручників для 5 класу, в 2011 році - для підручників для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів.
8. Доповідну записку та рішення колегії опублікувати в Інформаційному збірнику Міністерства освіти і науки України та розмістити на сайті Міністерства www.mon.gov.ua/gmc-se.
9. Контроль за виконанням рішення колегії покласти на заступника Міністра Полянського П.Б.
Голова колегії,
Міністр І.О. Вакарчук
Завантажити: 5_9_19.doc (246.50 Кб.)
30.04.2009
Facebook |
Twitter |